tisdag 24 mars 2020

Transport av GanskaSnygg 😊

Var tidigt pÄ plats idag pÄ Torö varv. JÀttefint vÀder. Mötte upp Àgaren och lastbilschauffören kom nÄgot senare. Vi packade ihop och började lyftet som gick hur sÀkert som helst.
Jag fick en bra blick över underredet och genomföringar och sÀljaren var snÀll att förklara allteftersom vi sÄg nÄgot nytt.
Robin (sÀljaren) hjÀlpte till jÀttemycket och jag Àr sÄ tacksam för den hjÀlpen.











Sedan kom vi hemöver och min granne Axel hjĂ€lpte till, igen otroligt snĂ€llt 👍
Lyfta av gick mycket fortare och Axel Àr sjysst att upplÄta en bit av deras tomt för vÄr temporÀra uppstÀllnkngsplats.









Tog hela dagen frĂ„n 03:30 till 15:30 😊
Nu kaffe och mys med mina gofisar







3 kommentarer:

  1. HÀrligt! Du Àr sÄ duktig. Det kÀnns sÄ roligt att bÄten Àr hemma och att den Àr vÄr nu :)

    SvaraRadera
  2. HÀrligt Jonny & Maggan...nu Àr det bara det roliga kvar! <3

    SvaraRadera
  3. Va roligt, ni Àr sÄ duktiga!

    SvaraRadera

Long time no see

Nu har prioriteten minskat pĂ„ mĂ„stena i form av att de börjar bli klara sĂ„ nu kan jag börja fokusera pĂ„ GanskaSnygg igen 😊 Köpt en solenoid...