söndag 15 mars 2020

Första chocken har lagt sig

Ojoj, nu har vi kanske börjat förstå att det kommer in en båt på gården. Vi har bestämt att vårt lilla fartyg ska heta ”GanskaSnygg”. Namnet har en nära och kär koppling till min yngsta son som skulle ha älskat den här båten med allt vi ska uppfinna och bygga och varit med på hela resan från start till mål och inte missat en millisekund av allt som kommer att hända.

Vår granne i stugan är så snälla, de låter oss ställa upp båten på deras gård tills vi har hunnit göra en uppställningsplats på vår tomt.
Nu ska jag börja se över transporten av båten, jag är lite orolig för kostnaden, vem ska man engagera osv.

Jag hörde att Relita kan hjälpa till, måste nog ringa ett antal fraktare ytterligare för att se att kostnaderna är rimliga och att försäkringar och så är lika.
GanskaSnygg står på stöttor som jag får med.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Long time no see

Nu har prioriteten minskat på måstena i form av att de börjar bli klara så nu kan jag börja fokusera på GanskaSnygg igen 😊 Köpt en solenoid...